Blog
Kennis, inspiratie en idee├źn over content marketing

Nieuwe beheerders toevoegen aan je LinkedIn bedrijfspagina

Ingrid van Goor 31 augustus 2018 Shape Created with Sketch. Geplaatst in: Social Media

Heb je een LinkedIn bedrijfspagina en wil je een nieuwe beheerder toevoegen? Dat kan en is helemaal niet moeilijk! Het is in vier stappen gefikst.

Voordat je begint…

Je kunt alleen een eerstegraads connectie als beheerder toevoegen aan je LinkedIn-bedrijfspagina. Check dit even door in de zoekbalk de potentiële nieuwe beheerder op te zoeken. Als er ‘1ste’ achter de naam staat, ben je good to go!

Stappenplan beheerders toevoegen

Stap 1: Klik bovenaan de LinkedIn-homepagina op het pictogram Ik.

Nieuwe beheerder toevoegen stap 1

Stap 2: Selecteer jouw bedrijfspagina onder het kopje Beheren.

Nieuwe beheerder toevoegen stap 2

Stap 3: Klik bovenaan de pagina op Tools voor beheerders en selecteer Paginabeheerders.

Nieuwe beheerder toevoegen stap 3

Stap 4: Selecteer nu het type beheerder dat je wilt toevoegen en typ de naam van de beheerder die je wilt toevoegen. En klik op Wijzigingen opslaan.

Nieuwe beheerder toevoegen stap 4

Klaar is Kees!

 

Beheerders LinkedIn pagina verwijderen

Ontdek je nu dat er beheerders zijn die eigenlijk verwijderd moeten worden? Ook dat is in een paar kliks geregeld.

Stappenplan beheerder verwijderen

Stap 1: Klik bovenaan de LinkedIn-homepagina op het pictogram Ik.

LinkedIn beheerder verwijderen stap 1

Stap 2: Selecteer jouw bedrijfspagina onder het kopje Beheren.

LinkedIn beheerder verwijderen stap 1

Stap 3: Klik bovenaan de pagina op Tools voor beheerders en selecteer Paginabeheerders.

LinkedIn beheerder verwijderen stap 3

Stap 4: Selecteer nu de beheerder die je wilt verwijderen en klik op Beheerder verwijderen. Klik tot slot op Wijzigingen opslaan.

LinkedIn beheerder verwijderen stap 4

 

Zo, klaar! Appeltje, eitje, toch? :-)

Ben je enthousiast over dit artikel?

Reageren

naam
E-mailadres
Reactie

Reacties (0)

Ingrid van Goor

Eigenaar Bureaupro