Professionele contentscan

waardevolle feedback op je website door een Professionele contentscan 

Je website ziet er aardig uit, maar je hebt het idee dat jouw potentiële klanten alleen kijken en weer wegklikken.
Of – erger nog – dat ze er niet eens op terecht komen. 

Terwijl jij ontzettend goed bent in wat je doet en veel te bieden hebt. Meer dan de jongere garde die pas net begint en zichzelf online goed weet te presenteren en met gemak nieuwe opdrachten scoort. 

Hoe fijn zou het zijn als er iemand over je schouder meekijkt en eerlijk zegt wat hij van je website vindt? En je feedback geeft waar je wat aan hebt. Gewoon heel praktisch en to-the-point.

Professionele feedback op 1 pagina

 

Professionele feedback op 1 pagina

€299,-

 

Twijfel je over de tekst van je homepage? Niet tevreden over je aanbodpagina? Of vind je de over ons/mij-pagina maar saai?

Vraag dan om feedback op 1 pagina, ontdek wat er misgaat en wat je kunt doen om deze pagina te verbeteren.

Onze feedback is praktisch, simpel toe te passen en to-the-point. Je kunt er in meeste gevallen zelf mee aan de slag. Soms heb je je websitebouwer nodig. 

Wat krijg je?

  • Video met bevindingen (zodat je ziet en hoort wat we bedoelen)
  • Rapport met tips en verbeterpunten
  • Telefonisch adviesgesprek van max. 20 minuten

Professionele feedback op website

 

Professionele feedback op hele website

€349,-

 

Heb je het idee dat je hele website wel een upgrade kan gebruiken, maar weet je niet waar je moet beginnen?

Dan is een website-feedback-sessie iets voor jou. We vertellen je wat er goed gaat en wat je kunt doen om je website beter te laten converteren.

We kijken kritisch naar je homepage, aanbodpagina, over ons/mij-pagina en de contactpagina. En we beoordelen het menu en de footer van je website.

Je krijgt van ons:

  • Video met bevindingen (zodat je ziet en hoort wat we bedoelen)
  • Rapport met tips en verbeterpunten
  • Telefonisch adviesgesprek van max. 30 minuten

Ingrid wist mij goed en duidelijk uit te leggen dat vindbaar worden op Google wel belangrijk is maar dat mensen, in tegenstelling tot wat je denkt niet door de "voordeur" van de website binnenkomen. Daarom is het heel belangrijk dat je een overzichtelijke menustructuur bedenkt en je website zo opzet dat het niet uitmaakt via welke weg mensen op je website terechtkomen, maar dat ze altijd het gevoel hebben dat ze vinden wat ze zoeken. 

Omdat Ingrid deze informatie met duidelijke voorbeelden kon illustreren was ik gauw overtuigd en besloot ik dat BureauPro mij écht verder kon helpen. Binnen zeer korte termijn gaf ze mij een overzicht hoe mijn website overzichtelijker kon worden door het maken van een weloverwogen menustructuur.

En het resultaat mag er zeker zijn! Sinds de nieuwe website online is, met de menustructuren zoals ze door Ingrid bedacht zijn, ontvang ik minimaal 2 maal per week een offerteaanvraag. Op mijn oude website gebeurde dit nooit en daarom ben ik erg blij dat ik de kennis en kunde van BureauPro heb ingeschakeld.

Jorrick Koedijk, meubelmaker

Gratis doe-het-zelf-scan

Heb je op dit moment geen budget voor een professionele feedbacksessie? En zorgt je website niet voor leads en nieuwe klanten?

Kijk, het gouden ei bestaat niet en er is ook geen toverformule die zorgt voor een optimaal resultaat. Maar er zijn wel een aantal kritische punten die maken dat een website leads oplevert of juist niet.

Ontdek wat er misgaat en wat je kunt doen om je website beter te laten converteren.

Start de gratis contentscan

Gratis doe het zelf scan

Veelgestelde vragen over de contentscan

 

Voor wie is een contentscan geschikt?

Of je nu een eenpitter bent of een bedrijf hebt, elke onderneming heeft een website nodig. Je wilt natuurlijk dat je website niet alleen een online visitekaartje is, maar ook nieuwe aanvragen oplevert.

Dat is precies waar BureauPro je bij helpt: we geven je praktische tips om je website beter te laten converteren.

Wat houdt de contentscan in?

Afhankelijk van welke scan je kiest, krijg je van ons een video, een rapport en een adviesgesprek. We maken een video van (één pagina van) je website en benoemen wat we zien. We laten je weten wat goed gaat en wat er beter kan.

Al deze tips en adviezen zetten we ook in een rapport. Waar het kan tonen we voorbeelden of maken we een mock-up (een bouwtekening), zodat duidelijk wordt wat je kan aanpassen en hoe dat eruit komt te zien.

Als je vragen hebt over ons advies of als het niet helemaal helder is wat we bedoelen, dan plannen we een telefonisch adviesgesprek van max. 30 minuten in. We leggen je met alle plezier uit hoe jij je website kan verbeteren.

Hoe vraag ik een contentscan aan?

De gratis doe-het-zelf-scan start zodra je op de link klikt: start de scan. Wil je feedback op één pagina of je hele website? Vraag dan een feedbacksessie aan door het formulier onder aan de pagina in te vullen. Voordat we aan de slag gaan, stemmen we af wat je nodig hebt en of er zaken zijn waar we specifiek op moeten letten.

Waarom zou ik een contentscan laten doen?

Een contentscan geeft je inzicht in wat er goed gaat op je website en wat er beter kan. Waarschijnlijk ziet je website er mooi uit; daar heb je samen met de websitebouwer en/of vormgever wel voor gezorgd. Maar het gaat niet alleen om ‘mooi’, het gaat vooral om ‘goed’. Je krijgt van ons praktische tips waarmee jij (of je websitebouwer) aan de slag kan om van je onderpresterende website een goede converterende leadgenerator te maken.

Ik wil eigenlijk dat je naar een specifieke pagina kijkt. Kan dat ook?

Natuurlijk kan dat. Laat ons weten om welke pagina het gaat, wat je zelf van deze pagina vindt en we gaan aan de slag.

Wanneer krijg ik de uitkomst van de scan te zien?

Zodra je bij ons een feedbacksessie aanvraagt, maken we ruimte vrij in onze agenda. We laten je weten wanneer we voor je aan de slag gaan en wanneer je onze feedback kunt verwachten. Meestal krijg je binnen 14 dagen de video en het rapport retour. Het telefonisch advies gesprek plannen we in op een moment dat het ons beide goed uitkomt.

Vraag vrijblijvend een offerte voor een feedbacksessie aan

Je naam*
Je e-mail*
Je telefoonnummer*
Je website*
Je bericht*